Odzież reklamowa – jaką zamówić poza t-shirtami?

Odzież reklamowa – jaką zamówić poza t-shirtami?

Odzież reklamowa to bardzo szeroka kategoria. Obejmuje ona nie tylko klasyczne t-shirty reklamowe, które cieszą się wielką popularnością, ale także wiele innego rodzaju odzieży, która również może okazać się cennym gadżetem marketingowym.

Warto wychodzić poza przyjęte szablony i szukać czasami mniej typowych rozwiązań, ponieważ może się to okazać kluczem do wyróżnienia się od konkurencji i zrobienia dobrego wrażenia na klientach. Odpowiednio dobraną odzież reklamową docenią także pracownicy.

Koszule i polówki to dobra opcja dla “poważniejszych” zawodów, ale nie tylko

Koszule reklamowe, czy to tradycyjne koszule z długim bądź krótkim rękawem, czy koszulki polo (z kołnierzykiem), sprawdzą się w wielu przypadkach. Między innymi w branży finansowej, ale też ogółem we wszystkich firmach, które koncentrują się na pracy biurowej.

Tego typu odzież może służyć jako uniform obowiązkowy (bądź opcjonalny) podczas pracy, bądź też jako prezenty dla pracowników, którzy będą mogli korzystać z nich w wolnym czasie. Niekiedy zdarza się tak, że na przykład pracownicy dostają kilka kompletów polówek do pracy, a kilka dodatkowych dla siebie.

Logo firmy na koszulach czy koszulkach polo jest z reguły niewielkie i subtelne, dzięki czemu odzież ta jednocześnie pełni rolę reklamową i pozostaje elegancka. Zresztą koszulki polo można przekazywać nie tylko swoim pracownikom, ale też klientom, czy to stałym, czy potencjalnym lub nowym, zamiast właśnie tradycyjnego, mniej formalnego t-shirtu.

Bluzy firmowe – uniwersalny i wartościowy gadżet

Ciepłych, wygodnych bluz, czy to zapinanych na zamek, czy wciąganych przez głowę nigdy za dużo. Większość osób ma już takiego typu odzież w szafie, ale z pewnością doceni kolejną sztukę, zwłaszcza, jeśli będzie się ona charakteryzowała wysoką jakością.

Podobnie, jak polówki, bluzy firmowe to dobra opcja zarówno jako prezent dla pracowników, jak i klientów (chociaż tutaj wiele zależy od branży). Bluzy reklamowe są dostępne w różnorodnych krojach, kolorach i rozmiarach, więc z dobraniem odpowiedniej nie powinno być problemu. Niektóre mają logo firmy nadrukowywane, a inne – haftowane.

Warto zadbać o to, aby logo było dobrej jakości, a także żeby nie “gryzło się” kolorystycznie z wybranym wariantem bluzy. Im wyższa jakość, zarówno pod względem zastosowanych materiałów, jak i wykonania, tym większe prawdopodobieństwo, że obdarowane osoby rzeczywiście będą daną rzecz nosić. Tyczy się to zarówno bluz, jak i koszul, koszulek oraz wszelkich innych firmowych elementów odzieży (fartuchów, swetrów, polarów i nie tylko).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.